Kvinnemagasinet FemelleVåre bloggereBlogge hos oss?Ukens konkurranseFå nyhetsskriv

Arkiv for kategorien 'Egypt 2012'

egypt14

egypt13

egypt12

egypt11

Her er flere bilder fra de siste dagene våre i Sharm el Sheikh. Tror vi spiste på den kinesiske restauranten fire ganger på en uke for maten var så utrolig god! Hadde ikke hatt noe i mot å dra tilbake for her hjemme er det jo iskaldt om dagen.

Ellers er det ikke så mye som skjer her. Jeg har jobbet litt, handlet inn de siste julegavene og pyntet til jul :-) Jobber i morgen også, men har heldigvis fri på julaften så det er deilig. Nå venter en Gossip Girl-episode på meg før jeg skal legge meg, men vi snakkes i morgen :-)

egypt16 egypt17

Dress Forever 21 shoes Converse bag Mulberry

Det ble dårlig blogging de siste kveldene fordi vi heller ville dra ut, men her er hvertfall antrekket fra mandagen. Vi dro på Viva bar mandag, tirsdag og onsdag, og på onsdag ble det også Cæsar igjen. Det var så gøy! Vi møtte to homofile gutter (okei, menn – de var 32 og 40 haha) fra England på Viva bar på mandag og de tok heeelt av, haha. De tok over dansegulvet og vi sang karaoke, haha. SÅ gøy! De ble med oss ut på tirsdag også, men tror de synes tre dager på rad ble litt mye. Vi var ikke hjemme fra Cæsar før rundt 6 på morgenen så formen var ikke helt på topp på flyturen hjem i går for å si det slik. Har flere bilder og vise dere, men det får bli til senere. Nå må jeg ordne meg og kjøpe inn de siste julegavene. Tenk at det er julaften på mandag! Har det ikke på følelsen i det hele tatt. Vi snakkes senere :-)

egypt6

Noen bilder fra i går kveld :-) Nå skal vi straks ned til bassenget og sole oss, men tenkte å vise dere bilder fra kvelden vi var ute først. Restaurantene på hotellet er ikke så veeldig fancy så vi har prøvd litt andre restauranter utenfor hotellet også. På lørdag fant vi en koselig kinesisk restaurant og de hadde SÅ god mat. Gjett om vi skal tilbake dit da! Jeg bestilte biff med løk og soyasaus og Kristine bestilte kylling med cashewnøtter. Gode og mette dro vi videre til en engelsk sportsbar og fikk gratis drinker, så videre til Cæsar, en ganske stor nattklubb her. Der ble vi kjent med sjefene og fikk bord på VIP-avdelingen. Helt sykt hvor billig det er her! Inngangsprisen var 220,- og da kunne man bestille så mange drinker man ville. Ikke feil! :-) Vi møtte noen vi ble kjent med på Friday’s den første kvelden og plutselig kom det flere som jobbet på hotellet vårt så det var gøy.

Nå ser det ut som vi er klare til å sole oss og bade så vi snakkes senere! :-)

egypt8

Jumpsuit Topshop shoes Aldo blazer & necklace H&M

egypt9

egypt7a

Tenkte å vise dere dagens antrekk :-) Vi tar det rolig i kveld og har bare spist middag på den italienske restauranten på hotellet. I går kveld var vi på et utested her i byen og koset oss masse! Først var vi på en fin kinesisk restaurant, så dro vi til en sportsbar, og deretter videre til Cæsar som er det eneste ordentlige utestedet her virker det som. Veldig bra da! Tok litt bilder og sånt så det kommer i morgen :-) Nå skal vi opp på rommet og se på film så vi snakkes i morgen. Snakkes i morgen!

egypt3

egypt2

egypt4

egypt5

egypt1

Tenkte å vise dere noen bilder fra hotellet. Vi bor på Tropicana Azure Club i Sharm el Sheik og hittil er vi fornøyde! Rommene er ganske store og vi har hver vår dobbeltseng – digg! Hotellet har tre restauranter og flere barer, og bassengområdet er så fint. Blir bare en kort oppdatering for nå skal vi ned på stranden og sole oss. Snakkes senere! :-D

antrekk293

Top Topshop shorts Levi’s blazer Bikbok clutch & necklace H&M shoes ?

Hei dere! Nå er jeg fremme i Sharm el Sheik. Stopper bare innom for å vise dere kveldens antrekk :-) Man må betale for internett her og det går ganske treigt så kan ikke love masse oppdateringer, men skal prøve så godt jeg kan! Hittil er vi fornøyde selv om araberne er litt mer innpåslitne enn forventet. Man kan virkelig ikke gå noe sted her uten å få blikk og kommentarer (jeg er ikke innbilsk, sånn er det faktisk her haha). Som jente får man ikke gå i fred noe sted. Hotellet er fint – vi har fått et ganske stort rom i 3. etasje med utsikt mot bassengområdet så det er i veldig fornøyde med :-) I dag har vi ikke fått gjort så mye fordi vi ikke var fremme før utpå ettermiddagen, men i morgen blir det soling og bading, og jeg gleder meg!

Endelig, dere! Nå har jeg mast om hvor mye jeg har lyst til å reise til varmere strøk egentlig siden jeg kom hjem fra New York i juli. Selv om NYC var helt fantastisk så savnet jeg å ha et sted hvor jeg kunne bade og sole meg. Joda, jeg kunne dra til Coney Island, men da tok det meg en time og stranden var faktisk ikke SÅ fin. Anyway, nå har jeg og ei venninne bestemt oss for å reise ei uke til Sharm el Sheik i desember og jeg gleder meg så utrolig masse!

Vi reiser med Star Tour og skal bo på dette flotte hotellet i ei hel uke. Ah, det blir så bra! Hotellet har all inclusive så det er jeg veldig spent på. Har aldri bodd på et hotell med all inclusive før. Har heller aldri vært i Egypt før så hvis dere har noen tips så legg gjerne igjen en kommentar :-) Avreisedatoen er 13. desember og jeg gleder meg sååå mye! Det blir en perfekt feiring på forhåpentligvis vel overstått eksamen. Ikke at jeg har tenkt til å ofre skolen en tanke mens jeg er der, hehe. Det blir deilig å gå i lette sommerklær igjen og ligge på stranden med paraplydrink i hånden <3 Vet ikke med dere, men jeg begynner alltid å planlegge hva jeg skal ha på meg med en gang, haha. Her kan dere se flere bilder av hotellet.